Medycyna szkolna (zwana akademicką) i jej paradygmat

Uważamy,że wszyscy zainteresowani Germańską Heilkunde powinni przynajmniej ogólnie wiedzieć, na jakich podstawach opiera się medycyna szkolnej. Dlatego podjęliśmy naszym zdaniem odważną próbę wstępnej analizy jej paradygmatu. W naszym projekcie staraliśmy się wykorzystać wyłącznie fakty, ale posiadającemu wiedzę Germańskiej Heilkunde niekiedy trudno wstrzymać się od komentarza.

Prezentacja ta z pewnością nie spełnia wszystkich warunków dokumentu, ale może kiedyś osiągnie ona ten status. Temat, który podjęliśmy, będzie konsekwentnie rozwijany i uzupełniany.  Mamy w planie podjąć się kolejnych krytycznych tematów w powiązaniu z innymi ważnymi zagadnieniami medycznymi, takimi jak: rozwój medycyny w kontekście historii Europy, szczepionki, AIDS, chemioterapia i inne.

Będziemy wdzięczni za każdą uwagę oraz nadsyłanie źródeł, które moglibyśmy wykorzystać w tym projekcie. Może uda nam się wyprodukować film zawierający wszystkie ważne do przekazania informacje na poruszony przez nas temat. Z góry dziękujemy za pomoc w tym przedsięwzięciu.