Strzeżcie się śmiercionośnego czipa

 
 
Dr. med. Mag. theol. Ryke Geerd HAMER
Sandkollveien 11
N – 3229 Sandefjord
07. październik 2009

Strzeżcie się śmiercionośnego czipa!

Drodzy Przyjaciele Germańskiej Nowej Medycyny,
Drodzy Patrioci!

Wszyscy mówią o szczepieniu przeciwko świńskiej grypie i o Tamiflu. Natomiast nikt nie mówi wszczepianiu śmiercionośnego czipa. A to nie tylko jest planowane, lecz już przeprowadzane. Medycyna milczy, internet milczy!
Taką ewentualność deklaruje się jako absurdalną – podobnie jak od 28 lat „Germańską” przedstawia się jako absurd. Tak jest najwygodniej, ponieważ wówczas nie trzeba na jej temat dyskutować.
Może już zauważyliście, jak ekstremalnie absurdalna jest ta sytuacja. Jak można wierzyć w skuteczność szczepionki przeciwko letniej grypie. Jak można wierzyć w skuteczność szczepienia, przeprowadzanego przy nakładach millardowych sum, przy użyciu policji i armii (szczepienia tylko przez przedstawicieli armii), przy użyciu „obozów koncentracyjnych” (tylko w USA czarne plastikowe trumny – przypuszczalnie potrzebne wówczas, gdy dojdzie do protestów) i poprzez zniesienie wszystkich praw dla tych, którzy odmówią szczepienia(czipu).
Nie, moi przyjaciele, tutaj mamy do czynienia z ostatnim aktem zniewolenia na światową skalę i to przy pomocy śmiercionośnego czipa. Wówczas będzie się miało wszystkich ludzi w ręku i jeżeli ktoś się tylko wychyli i zacznie protestować, zostanie po prostu przez satelitę "wyłączony z gry". Wówczas jest to bardzo proste!
Powinniście uwzględnić:
  1. Według Germańskiej Nowej Medycyny letnia grypa to kilka SBS-ów, względnie kilka SBS-ów w fazach wagotonii. Nie ma żadnej grypy jako tzw. jednostki chorobowej, tak samo, jak nie ma żadnej „świńskiej grypy”. Interpretując „świńską grypę” jako fazę pcl jednego SBS-u, stawia się Germańską ad absurdum.
  2. Nikt jeszcze nie widział wirusa świńskiej grypy, tak samo jak nikt nie widział żadnego wirusa ptasiej grypy, czy wirusa HIV. Nikt nie widział jeszcze jakiegokolwiek wirusa. Według Pasteura (oszustwo?) musieliśmy 150 lat wierzyć  w istnienie drobnoustrojów, tak jak w istnienie odry, różyczki, ospy wietrznej, itd. Itd. Ta hipoteza o istnieniu wirusów była i w dalszym ciągu jest błędna! Żadnych wirusów nigdy nie było, również takich, które powodowałyby aids, ptasią grypę, świńską grypę itd. – po prostu nie ma żadnych wirusów!
  3. W związku ze szczepionkami przez 150 robi się z nas wariatów, a nawet posuwa się do oszustwa. Byliśmy szczepieni przeciwko wirusom, których wcale nie ma. Jak można szczepić przeciwko jakiemuś fantomowi, którego się nie zna – jedno wielkie oszustwo, które trwa już 150 lat!
  4. W 2007 roku miało miejsce kolejne oszustwo. Tym razem w Kurdystanie na granicy z Irakiem, gdzie przeprowadzono zakrojone na szeroką skalę szczepienia (implantację chipu?). Potem można było się z prasy dowiedzieć, że turecka maszyneria militarna na rozkaz (prawdopodobnie z „najwyższego szczebla”) zbombardowała zgromadzenia Kurdów (również dzieci), najwidocznej dzięki możliwości orientowania się wedle chipów. Wiele Kurdów straciło wówczas życie. Nie trudno połączyć fakt szczepienia przeciwko pseudo-ptasiej grypie i fakt egzystencji chipu.
  5. A co jest z trucizną zwaną tamiflu? Tamiflu nie jest żadnym serum („szczepionką”) tylko bezsprzecznie silną trucizną. Ponieważ nie ma żadnego serum w postaci szczepionki, a tamiflu jest jako taki środek sprzedawany, mamy tutaj do czynienia z podwójnym oszustwem.Jak w takim razie działa tamiflu? Tamiflu jest silną trucizną, która – jeżeli dostanie się do żyły, po jakimś czasie może spowodować śmierć. Stąd bierze się część tych „incydentów poszczepiennych”. Reszta zajść dotyczy osób znajdujących się w fazie pcl np. w głębokiej wagotonii lub w zaawansowanej ciąży (od 4 miesiąca). Wówczas taka silna trucizna też może spowodować śmierć.
  6. Jakie lokalne zmiany powoduje Tamiflu? Odpowiedź: Tamiflu robi lokalnie wokół śmiercionośnego chipa silną bezbakteryjną reakcję zapalną. To jest zadanie Tamiflu. Wskutek tego chip jest mocno osadzony w tkance i  trudno go później usunąć, bez spowodowania wielkiego ubytku tkanki w tym miejscu. Najwidoczniej jest to jedyny kryminalny sens, dlaczego daje się Tamiflu. Do tego mogą być dodawane nanocząsteczki, o których katastrofalnym działaniu jeszcze mało wiemy.
  7. Dwa rodzaje szczepionek: Według informacji otrzymanej od przyjaciółki dyrektorki Firmy Baxter, istnieją dwa rodzaje szczepionek, które są aplikowane wyłącznie przez siły zbrojne.

   8. W przypadku, gdy globalne chipowanie nie uda się za jednym zamachem:

   9. Czy w przyszłości pobyt w szpitalu jest niebezpieczny?

   10. Życie z chipem: „Lewwer duad üs Slaav“[1] (przyp.tłum. lepsza śmierć, niż niewola).Życie z chipem jest dla każdego, kto nie należy do pewnej wspólnoty religijnej, życiem niewolnika. „Wyłączenie życia” człowieka, który ma śmiercionośny czip funkcjonuje bezdźwięcznie i anonimowo – w dowolnym miejscu naszego globu, przez satelitę. Na temat technicznych możliwości śmiercionośniego chipa nie trzeba dyskutować (zobacz zgłoszeny patent). Cienkie kaniule mają średnicę 0,4 mm, grubsze 0,8mm. Hitachi – czip, którego długość można podwoić, bez trudu przechodził przez te kanjule już przed laty. Potrzeba tylko zachipować możliwie wszystkich ludzi, naturalnie uspokajając ich: „Kto wierzy w takie absurdy?”

Wiem, że wszystko to brzmi jak okrutny kryminał. Ale wierzcie mi, jeszcz wspomnicie moje słowa.

Dlatego strzeżcie się przed chipowaniem, gdyż od tego momentu życie przestaje być warte życia.
„Lewwer duad üs Slaav“
Wasz Ryke Geerd
 

[1]
Aby zrozumieć sens słów cytowanych na zakończenie przez doktora Hamera należałoby przypomnieć, że doktor Hamer pochodzi z Fryzji.
„Lewwer duad üs Slaav“ to część refrenu z ballady pt.: "Pidder Lüng" , autorstwa niemieckiego poety Detleva von Liliencron (1844–1909). Ballada opisuje powstanie fryzyjskiego narodu  przedstawionego symbolicznie w osobie  Pidder Lüng (rybaka z wyspy Sylt, bohatera ballady)  przeciwko duńskiej przemocy – którą personifikuje urzędnik z Tønder, Henning Pogwisch.
W momencie egzekwowania 
podatku od ludności Fryzyjskiej, dochodzi w chacie rybaka Pidder Lüngs najpier do ostrej wymiany zdań. Lüngs zwraca uwagę na wolność Fryzów, jaka im przysługuje według prawa zwyczajowego i odmawia uiszczenia opłat. O tę właśnie wolność chodzi, która w lirycznej formie jest zawarta w balladzie.
Ostatecznie rybak traci życie z rąk zaborców, bo sprzeciwił się tyranii... Każda strofa kończy się słowami: „Lewwer duad üs Slaav” (lepsza śmierć, niż niewola!)