Tutaj znajdziesz  nomenklaturę używaną przez medycynę szkolną oraz wyjaśnienie co się pod nią rzeczywiście kryje.
Medycyna szkolna  bez wiedzy o zależnościach biologiczno-psychicznych opisuje zmiany na narządach. Opisy te nazywa diagnozami. Prawa Natury Germańskiej Nowej Medycyny uświadamiają, że diagnozy medycyny szkolnej są bezpodstawną interpretacją objawów. W związku z brakiem wiedzy o przyczynowości symptomów, nazywanych przez medycynę szkolną "chorobami", zostają stawiane prognozy, które w świetle Germańskiej są zupełnie bezpodstawne.
Tutaj dowiesz się jak medycyna szkolna interpretuje używane w praktyce określenia medyczne. Czym jest dla medycyny szkolnej np. rak, guz mózgu, przerzuty, czynniki rakotwórcze, na jakiej podstawie nazywa  przyrost tkanki złośliwym zjawiskiem, a co jest w jej mniemaniu "nowotworem łagodnym" itp. 

Dla porównania będziesz mógł skonfrontować tę pseudo-wiedzę z prawdziwą wiedzą przyrodniczą, zdobytą w oparciu o metody naukowe Germańskiej... 

Odwiedza nas 128 gości oraz 0 użytkowników.

     

Your IP: 35.173.48.53
64 ip check